KOSIKOSI KOSIKOSI
2752
BLOG

Andrzej Duda - "Kabaret Wolności 2015."

KOSIKOSI KOSIKOSI Polityka Obserwuj notkę 105

Nareszcie. Nastała "dobra zmiana" w mediach. W końcu w TVP można obejrzeć wieczorem dobry program rozrywkowy.
Sądziłem, że nie potrafię śmiać się już tak głośno i dziko, żeby obudzić własne dziecko, ale jednak, stało się, w dodatku całkowicie przypadkowo.
Od niechcenia, przełączyłem kanał na TVP 2 i trafiłem na arcydzieło. Transmisję z rozdania nagród tygodnika "wSieci", a raczej jednej nagrody, a mianowicie tytułu "Człowieka Wolności 2015".
Zaszczyt ten przypadł, koledze Pana Biereckiego z PiS, który posiada większość udziałów w spółce Fratria, która jest właścicielem tygodnika "wSieci", Panu Prezydentowi Rzeczypospolitej, Andrzejowi Dudzie.

Uważam, że to bardzo miły gest. Dobrze tak dać przyjacielowi jakąś nagrodę, co by się czuł doceniony. Fajnie jest również wyemitować to we własnych mediach.
Taki w sumie trochę, "samogwałt". Sami stworzyli plebiscyt, we własnych mediach i odznaczyli swojego człowieka. No cóż. Ich cyrk, ich małpy.

To jednak tak zwane "pół biedy". Dużó zabawniejsza była postawa braci Karnowskich i reszty prowadzących "show". Powiem szczerze, że cały czas obawiałem się o stan swojego telewizora, z powodu ryzyka zalania ekranu zbyt dużą ilością wazeliny.
W starych filmach z okresu komunizmu, nie widziałem tylu patetyczno-absurdalnych pochwał kierowanych do "wielkiego wodza".
To uwielbienie i przysłowiowe "włażenie w d..." praktycznie przy każdym zdaniu było tak niesmaczne, że aż mdliło. Ach ci "niezależni" i "niepokorni" dziennikarze.
Całość dopełniała otoczka wizualna. Na przykład krótki filmik zestawiający katastrofę Smoleńską z roześmianą twarzą Tuska, tudzież sugerowanie że Andrzej Duda zwrócił Polakom WOLNOŚĆ. Jaką? Kiedy? Na to pytanie nikt nie odpowiedział, jednak skoro tak powiedzieli w niezależnych, wolnych i pluralistycznych mediach publicznych, to tak musi być.

Muszę częściej sięgać po pilota od telewizora i oglądać nową TVP. Powiem szczerze, że takiego kabaretu nie widziałem chyba jeszcze nigdy. To będą wesołe 4 lata :)
 

KOSIKOSI
O mnie KOSIKOSI

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka