KOSIKOSI KOSIKOSI
354
BLOG

"Klauzula sumienia". Problem rozwiązany.

KOSIKOSI KOSIKOSI Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Od paru tygodni przez media przetacza się wielka batalia pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami aborcji, antykoncepcji i klauzuli sumienia.

Czy lekarz ma prawo odmówić wykonania zabiegu aborcji? Moim zdaniem jeśli pracuje za państwowe pieniądze, to takiej możliwości mieć nie powinien, a jeśli chce żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami religijnymi, to niech zapisze się do katolickiej kliniki.

Jeszcze tego brakowało żeby lekarze którzy wierzą w Jehowę, uznali że nie będą przeprowadzali transfuzji krwi.

 

W każdym razie nie o tym miałem pisać. Postanowiłem pochylić się nad problemem i znalazłem rozwiązanie.

W obecnym internecie istnieją setki tysięcy wszelkiego rodzaju wyszukiwarek więc postanowiłem dołożyć swoje "ziarnko" do całości i załozyłem wyszukiwarkę szpitali i lekarzy, którzy nie stwarzają problemów gdy chodzi o przeprowadzenie aborcji, zapisanie antykoncepcji czy też tabletki "72h po".

 

Po co męczyć się z wizytami u katolickich lekarzy? Lepiej sprawdzić na stronie, gdzie najbliżej swojego miejsca zamieszkania można znaleźć pomoc i udać się tam, gdzie nie zamkną nam drzwi przed nosem.

 

Niestety wyszukiwarka aby rozwijać się potrzebuje danych, a tego sam nie jestem w stanie uzupełnić więc cały projekt ma być oparty na zasadach społecznej "samopomocy".

 

Jeśli ktoś z Was zna lekarza lub szpital/klinikę w której można przeprowadzić zabieg aborcji, to zachęcam do kontaktowania się przez formularz na stronie. Dzięki temu lista z dnia na dzien i tygodnia na tydzień będzie rosła i mam nadzieję że w pewnym momencie zacznie stanowić solidną bazę danych, która pomoże wielu osobom uniknąć nieprzyjemnych problemów.

 

Pozwoli to również ominąć lekarzy, którzy nie chcą pomagać swoim pacjentom i spokojnie będą mogli zająć się resztą obowiązków za pieniądze podatników. Nie ma sensu aby ich niepokoić i wymagać respektowania naszych praw. Lepiej odpuścić i poradzić sobie samemu.

 

Zapraszam na www.mapaaborcji.pl

 

Czekam na Waszą pomoc.

 

Pozdrawiam.

 

 

KOSIKOSI
O mnie KOSIKOSI

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości